maandag 28 mei 2018

HAPPY BDAY

Afgelopen weekend heerlijk zitten knutselen in mijn
 koele hobbykamer en verschillende kaarten gemaakt.
Voor deze vrolijke kaart heb ik de sketch
van Cheerful Sketches gebruikt.


Designpapier is van Lawn Fawn "Perfectly Plaid Spring".
Digi van My Besties en deze ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Bloem gemaakt van foam met een stans van Joy.
Stansen gebruikt van Ali, MD, Cheery Lynn en Joy.
Verder afgewerkt met een tekststempel van Joy, een vlinder en 3 brads.

Met deze kaart ga ik meedoen aan de volgende challenges:
Ally Angels : Yellow in your card

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Ans en je kleurwerk is weer heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  2. Wat een super vrolijke kaart! Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Ans.Leuke en vrolijke kleurtjes.Heel mooi ingekleurd.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke fleurige kaart Ans. Bestie heb je mooi ingekleurd en dat geel geeft een lekker fris accent vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ans,
    je komt altijd in mijn leeslijst, maat nu zie ik dat ik je niet volg. Dat klopt van geen kanten. ik heb me weer aangemeld hoor. Wat vreemd! Je kaart is heel vrolijk door de kleuren en het leuke afdrukje.
    Fris inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje is dit.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Ans, en met dit warme weer is het ook geen straf om een koel kamertje op te zoeken!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurrijk kaartje, Ans, heel leuk! En wat heerlijk dat je hobbykamer koel is. In de mijne is het redelijk uit te houden, maar wordt toch best warm...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart die je laat deelnemen aan onze challenge van Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awwww.... so beautiful card .. lovely image and design.
    Thank you for joining us at My Bestie Aussie Challenge.
    Good Luck
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen