donderdag 17 mei 2012

Verlate moederdag

Welkom aan mijn nieuwe volgers.
Deze week lekker veel aan de knutsel geweest, ik moest een paar dagen met
mijn been hoog zitten n.a.v. een kijkoperatie aan mijn knie.
Met dit verlate moederdagkaartje wil ik nog meedoen aan de uitdaging van de
Nederlandse Kaarten Uitdaging.
De opdracht was een sketch met als thema: Moederdag.



Designpapier is van Memory Box.
Stempel is van Magnolia en deze heb ik ingekleurd met Derwentpotloden.
Tekststempel is van Nicole Verkooijen.
Stanzen van Marianne Design, Memory Box en Nellie Snellen.
Verder afgewerkt met perlepen, knoopjes, lint, pareltjes op draad en stickles.

http://kaartenuitdagingen.blogspot.com/search?updated-max=2012-05-09T07:00:00%2B02:00&max-results=7


28 opmerkingen:

  1. Hoi Ans,ik vind de kaart erg vrolijk,mooie bloemen heb je ook gemaakt!Vooral die speelse sprieten vind ik erg leuk,dit is toch een kaart om ontzettend vrolijk van te worden?Beterschap met je knie en goed ontzien hoor!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart Ans!'
    De vrolijke kleuren vind ik erg mooi en ook het plaatje is leuk ingekleurd, een schatje!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ans
    wat een prachtkaart en die bloemen vind ik helemaal geweldig! en nu nog goed rusten met je knie dan ben je weer snel de oude:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ans

    Het is een vrolijk kaartje geworden.Leuke kleuren heb je gebruikt.

    Beterschap met je knie.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er echt weer heel leuk uit Ans en zo'n mooie kleurencombi, prachtig !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beter laat dan niet toch?
    Sterkte met je knie.
    Leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! Mooie Magnolia!
    En beterschap, kon je wel lekker bloggen?!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig mooi kaartje Ans.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat en mooi kaartje Ans, prachtig!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje en wat een mooie bloemetjes heb je gemaakt. Doe het rustig aan hé met je knie des te eerder ben je weer opgeknapt.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt. Vooral je bloemen vind ik erg mooi.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke mooie kaart ans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje, prachtige kleurtjes!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart!
    Hoop dat je nu weer wat op de been bent!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ans

    Wat een vrolijk kaartje is dit, erg mooi van kleur en heel mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Ans
    Mooie kaart heel erg fleurig.en beterschap met je knie.groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart Ans, mooi zijn die bloemen ook zeg!! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart erg mooi je bloemen met die takken verwerkt op je kaart.
    ik wens je veel beterschap.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie, vrolijke kaart Ans.
    Sterkte met je knie, doe maar lekker rustig aan.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ans,

    ziet er geweldig uit. Lekker vrolijk en je was net op tijd!! Schattig dat vlindertje!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart. Ik vind de kleuren echt ontzettend leuk. Mooi hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn dat je weer wat knutselen kon, het is een erg leuk kaartje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Ans,
    Hartstikke leuk dat je meedoet met mijn candy. Ik vind het het super om m'n plaatje in je bloglijst te zien :D Ook wil ik je zeggen dat je kaartje te gek is!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtig kaartje Ans, leuke kleurencombi en hele mooie bloemen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie en lieve kaart voor moederdag!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kleuren zijn dit bij elkaar. Mooi kaartje is het geworden!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen