vrijdag 15 juli 2011

Zomaar een kaartje


Met deze kaart ga ik meedoen aan de challenge van Dutch Card Lovers.
De opdracht was, maak een achthoekige kaart met onderstaande sketch.



Ook ga ik meedoen met deze kaart aan de challenge
 van Scarpcards Challenge Blog.
Daar was de opdracht maak een kaart of creatie met de
kleurstelling als aangegeven op onderstaande foto.
Het papier is van Basic Grey "green at heart"
De stempel is van Magnolia en ingekleurd met de Derwentpotloden.
Tekststempel is van Nicole Verkooijen.
De vlinder en swirl zijn met de stansen van Marianne Design gemaakt.


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fleurige kaart en mooie details erop

    bedankt voor je deelname aan dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig en mooie warme kleuren. :) Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief en leuk kaartje ans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk prachtig kaartje heb je gemaakt. Veel succes ook met de challenge.

    Groetjes scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje hoor, prachtige kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ans, wat leuk dat je volger bij mij geworden bent, dat waardeer ik heel erg, ook leuk dat je een mooie reactie achter gelaten hebt. Jij maakt ook leuke kaarten, alle reden daartoe dat ik ook volger bij jou geworden ben. Ik hoop dat je mijn blog vaker komt bezoeken. Ik wens je veel knutselplezier toe. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele lieve kaart Ans, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen