maandag 5 november 2018

Herfst

In november mag ik gastdesigner zijn bij het 4 Season Challenge Blog,
omdat ik in september in de top 3 zat met mijn kaartje.
De opdracht van deze maand is: maak een creatie in de volgende kleuren.





Het designpapier is van Jen Hadfield "Warm & Cozy.
De krans, blaadjes en letters zijn gemaakt met stansen van Ali.
De blaadjes heb ik op kleur gebracht met distress oxide inkt.
Verder afgewerkt een strikje, eikeltjes en uit het designpapier geknipte figuurtjes.



13 opmerkingen:

  1. Prachtig herfst kaartje. Typisch nu, mooie warme kleuren.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje in deze kleuren. Leuk gedaan die krans. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje in die mooie, warme kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie herfstkrans, ben gek op die kleurtjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje in herfstkleuren.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi met die herfstkrans !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je laat ons hier vandaag weer een super leuk kaartje zien.
    Mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf herfstkaartje Ans. Die krans is een plaatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart! Zo gaaf die krans en de blaadjes zijn allemaal gevallen zie ik, echt herfst. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart,Ans.Prachtige krans en schattige diertjes erin.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen